Verzenden & Retourneren

De voorbereidingstijd van elk artikel naast de beschikbaarheid. De meeste artikelen hebben een voorbereidingstijd van 24/48u. Het is zelfs mogelijk dat uw artikelen de zelfde dag worden verzonden als deze producten onmiddellijk geleverd kunnen worden uit onze Nederlandse magazijn voorraad. 

De levertijd is afhankelijk van de geselecteerde transportdienst en het land van bestemming. Houd er rekening mee dat deze tijden indicatief zijn i.v.m. Corona virus en hebben enkel betrekking op werkdagen, niet op weekends en feestdagen. 

Al onze artikelen verlaten het magazijn met de verpakking in perfecte staat.

Het eerste wat u dient te controleren is of het aantal ontvangen pakketten overeenkomt met het aantal verzonden pakketten. Ten tweede inspecteert u ieder pakket grondig aan de buitenkant om te zien of er tekenen zijn van beschadigingen, deuken, gaten en of dozen in slechte staat zijn. Het is verplicht om een notitie en handtekening achter te laten op de vrachtbrief van de koerier, hetzij op papier of digitaal (PDA), "PAKKET ZICHTBAAR BESCHADIGD" indien deze tekenen aanwezig zijn. Het niet ondertekenen van een pakket als ZICHTBAAR BESCHADIGD en vervolgens presenteren van afbeeldingen die zichtbare schade eraan aantonen, betekent dat het incident automatisch zal worden afgewezen.

 

Verzend en Levering beleid

Op werkdagen besteld voor 17:00 uur wordt de zelfde dag verzonden (mits voorradig in ons NL magazijn).

Wij hanteren 3 soorten levertijden:
1) voor 17:00 uur besteld = vandaag verzonden (uit eigen voorraad leverbaar).
2) 2 - 5 werkdagen (extern magazijn).
3) 7 dagen en langer (o.a. exclusieve producten, maatwerk artikelen, grote aantallen en bij speciaal vervoer).

LET OP ‐ Mocht het zo zijn dat het artikel niet meer leverbaar is, dan ontvangt u altijd binnen 1-2 werkdagen een reactie en oplossing van één van onze supportmedewerkers.

Als het product op voorraad ligt, verzenden wij alle bestellingen nog dezelfde werkdag (maandag tot en met vrijdag), mits wij voor 17:00 een betaalbevestiging ontvangen. Wanneer wij de betaalbevestiging na 17:00 uur ontvangen, versturen wij uw bestelling de eerstvolgende werkdag. Uitzonderingen zijn er bij storing veroorzaakt door Bezorgers en op de volgende feestdagen:

  • Nieuwjaarsdag
  • 2e paasdag
  • Koningsdag
  • Hemelvaartsdag
  • 2e pinksterdag
  • Tussen kerst en oud & nieuw worden er geen pakketten verzonden.

Houd er rekening mee dat rond de feestdagen vertraging kan ontstaan, zowel bij de transporteur als bij ons.

  

Verzendkosten in Nederland & België.

Verzendkosten is 5,99 euro per bestelling en vanaf 60 euro is gratis verzending.

Let op! Bij het missen van de ( Pakket ) bezorger dien je z.s.m. de track en trace code te raadplegen en het pakket bij een service Point binnen 48 uur op te halen anders wordt het pakket terug gestuurd naar een Interne en of Externe Magazijn en dat brengt extra verzendkosten mee. Pakketen die uit een Nedelandsemagazijn verstuurd worden kunnen binnen 1 week opgehaald worden bij een service Point in de buurt.

 

Retourneren van Producten.
Het moment dat je jouw bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je deze 14 dagen op zicht. Binnen deze termijn kun je het artikel bekijken. Na 14 dagen is de koop bindend. Ben je niet tevreden omdat het artikel beschadigd of defect is dan dien je het artikel binnen 2 dagen per e-mail te melden en binnen 14 dagen te retourneren.

 

Dit gaat als volgt:

          • Stuur een e-mail voor retour naar info@allargancompany.nl vermeld je naam, adresgegevens, artikelomschrijving, bestelnummer en je telefoonnummer (Zo maak je gebruik van je herroepingsrecht).
          • Geef het pakketje (in de orginele verpakking) af bij Post NL of DHL.
          • De kosten voor ruilen en retourneren zijn voor eigen rekening.
          • Er volgt geen geretourneerd artikel die te laat retour is gestuurd.
          • Wij zijn niet aansprakelijk voor het zoekraken van een pakketje dat retour komt. Bewaar hierom altijd je verzendbewijs van Post NL en of DHL. 
          • Uw aanvraag zal binnen 2 werkdagen worden beantwoord. 
          • Nadat uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt u een e-mail met daarin een verzendetiket en alle informatie over hoe u het pakketje kunt retourneren.
          • De terugbetaling zal binnen tien werkdagen na herroeping plaatsvinden.

 

Mogen alle producten geretourneerd worden? 

Bijna alle producten mogen geretourneerd worden, met uitzondering van onderstaande gevallen. 

– Hygiëneproducten waarvan de verpakking is geopend en/of de zegel beschadigd is.
– Op maat gemaakte producten.

– Producten die zodanige gebruikssporen bevatten, dat het product        onverkoopbaar is.
– Producten die terug worden gestuurd zonder originele verpakking.

_ Parfums.

 

De volgende artikelen kunnen niet retour verzonden worden.

Ondanks dat wij een uitgebreide retourregeling hanteren, kunnen helaas niet alle producten retour verzonden worden. Hieronder een overzicht van wat NIET retour mag.

  • Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen
  • Vaatwastabletten
  • Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt of de verpakking zeer beschadigd is
  • Vouchers of tegoedbonnen
  • Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn 


Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd kunnen worden zoals:

  • Oordopjes
  • Headsets
  • Oorreinigers
  • Ondergoed en BH's
  • Sanitaire goederen
  • Badmode
  • (Topdek)matrassen
  • Verzorgingsproducten 
  • Scheermesjes 
  • Corrigerende ondershirts of ondergoed
  • Inlegzolen
  • Teen- of voetondersteuners
  • Alle haarproducten
  • Spierstimulator
  • Producten die in direct contact zijn met de huid. 

Wordt één of meerdere van de bovenstaande artikelen alsnog geretourneerd naar ons?
Dan nemen wij uw retour niet in behandeling. 
U bent tevens aansprakelijk voor de verzendkosten, wanneer wij dit artikel weer naar u opsturen. 

 

 Let op: Producten zonder retouracceptatie zullen niet in behandeling genomen worden. 

 

Belangrijk!

Al onze artikelen worden in perfecte staat verpakt verzonden.
Indien er bij levering sprake is van uitwendige beschadigingen of afwijkingen in de verpakking, dient de ontvanger deze op de afleveringsbon of het afleveringsbewijs te vermelden door "BESCHADIGDE VERPAKKING" aan te geven. Dit is essentieel voor de leverancier om de klacht te accepteren.
Stuur binnen 2 dagen na levering een e-mail naar info@allargancompany.nl zoals hier boven vermeld.

 

Bij ontvangst. 

Na ontvangst van een e-mail en de goedkeuring van het geretourneerde artikel. We zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op jouw rekeningnummer. In het geval van betaling met creditcard, is het bedrag pas zichtbaar in uw eerstvolgende maandoverzicht.

LET OP! De bestelling in originele verpakking retourneren. 
LET OP! Vergeet geen e-mail te sturen als je iets terug stuurt, anders kunnen we het niet in rekening brengen. 


Retouradres: 

All Argan Company
Michelangelolaan 29 
5623 EH Eindhoven

Nederland

E-mail: info@allargancompan.nl

(Dit is geen bezoekadres)

 

Betalen met Paypal

De bestelling via PayPal plaatsen is erg gemakkelijk, hierbij word je na het bevestigen van je bestelling doorgestuurd naar de website van PayPal. Na inloggen op je eigen PayPal account kun je de bestelling betalen. Na de betaling word je teruggestuurd naar onze website en zullen wij starten met de uitvoering van je bestelling. Voor deze betaalmethode komt er 3% van de totale koopsom aan PayPal kosten bij.

 

Betalen via zelf vooraf overmaken

Bij het zelf vooraf overmaken van je bestelling kies je ervoor om het bedrag over te maken naar onze bankrekening. Je bestelling wordt verzonden wanneer de betaling op onze bankrekening is bijgeschreven. Dit duurt meestal een tot drie werkdagen. Nadat de betaling is binnengekomen wordt de bestelling geactiveerd en gelden vanaf dat moment de levertijden zoals aangegeven bij de producten. Het bedrag van je bestelling kun je overboeken naar:

 

All Argan Company
Michelangelolaan 29
5623 EH Eindhoven
Nederland

IBAN: NL42INGB0007984498

SWIFT: INGBNL2A